Számlázással kapcsolatos kérdések
Hogyan alakul a számlázási ciklus? Mikor történik a számlazárás?
Az első számlában a flottába lépés napjától a hónap utolsó napjáig, ezt követően minden hó első napjától a hónap utolsó napjáig tart a számlázási ciklus.
Számlazáráskor a rendszerünk lezárja az aktuális ciklus számlázását, 2-3 nap alatt elkészül a havi számla, amelyet elektronikus vagy postai úton küldünk ki.
Hogyan tudok elektronikus számlára (e-számla) váltani?
Az e-számlára történő regisztrációját honlapunk Online ügyintézés menüpontjában vagy az info@aidaco.hu címen, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül kezdeményezheti a hívószám és a számlafogadó e-mail cím feltüntetésével. Elektronikus számlázás esetén banki átutalással vagy csoportos beszedési megbízással tudja a számláit fizetni.
Miért jó nekem, ha e-számlára váltok?
- Egyes tarifacsomagok esetében további lebeszélhető perccel ajándékozzuk meg (Részletekért hívja Ügyfélszolgálatunkat!).
- A számlák a kiállításuk után azonnal az Ön rendelkezésére állnak
- Nem kell a postán a csekkel sorban állnia, a számlákat és az igazolószelvényeket őriznie.
- Korábbi számláit könnyen visszakeresheti e-mail fiókjában.
- Az elektronikus formában megjelenő számlák esetében nem csak a tárolás, a megőrzés, a visszakeresés lesz egyszerűbb, de a kevesebb papírfelhasználással környezetünket is óvjuk.
Mi az Aidaco Kft. bankszámlaszáma? Mire kell hivatkozni egyedi átutalás során?
- Bankszámlaszám: 10700385-24358400-51100005
- IBAN formátum: HU70-1070-0385-2435-8400-5110-0005
Kérjük, banki átutalás indítása során a közlemény rovatban tüntesse fel a hívószámát és a kiegyenlítendő telefonszámla számlaszámát.
Mi a csoportos beszedési megbízás?
A havidíj befizetésének az a módja, amikor az Előfizető ad egy általános felhatalmazást a bankja részére, hogy a szolgáltató az Előfizető egyenlegéről havonta leemelheti a számlája végösszegét. Erről a felhatalmazásról mind a szolgáltató, mind a bank írásos dokumentummal rendelkezik. Ebben az esetben a szolgáltató a számla fizetési határidejének megfelelően automatikusan terheli az Ügyfél számláját. A számlalevelet minden esetben az Előfizető kapja meg.
Mi az előnye a csoportos beszedési megbízásnak a többi fizetési móddal szemben?
- nem kell minden hónapban órákat sorban állnia a postán, hiszen a számlák levonása minden hónapban automatikusan megtörténik
- limitösszeg megadásával kontrollálhatja a kifizetéseket
- gyors, kényelmes, és számlái biztosan befizetésre kerülnek
Hogyan változtathatom fizetési módomat csoportos beszedésre?
Csoportos beszedési megbízás szolgáltatásunkhoz elengedhetetlenül szükséges, hogy bankfiókjának felhatalmazást adjon a megbízás teljesítésére.
A megbízáshoz szükséges adatok:
- Jogosult: Aidaco Kft.
- Jogosult azonosítója: A13171551T242
- Jogosult számla száma: 10700385-24358400-51100005
- Fogyasztó azonosítója* : (a mobiltelefonszáma kötőjel és zárójel nélkül; pl.: 209243226)
A visszajelzésünket követően a következő hónapban kiállított számla kiegyenlítését tudjuk csoportos díjbeszedésen keresztül teljesíteni, így amennyiben Ön még számlaleveléhez csekket kap, kérjük, hogy azt postai úton, vagy átutalással teljesítse.
Mikor történik meg a csoportos díjlehívás?
A csoportos megbízások díjlehívása a hónap közepén történik meg.
Ha valamilyen okból sikertelen a
beszedés (pl.: fedezethiány), akkor egyedi átutalással szükséges a befizetést teljesíteni. Kérjük, banki átutalás indítása során a közlemény rovatban tüntesse fel a hívószámát és a kiegyenlítendő telefonszámla számlaszámát.
Nem találom az aktuális számlámat, mi a teendőm?
Forduljon ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal akár telefonon vagy az Online ügyintézés menüpontban, ahol kollégáink kérésére újraküldik a kért számla elektronikus másolatát az e-mail címére.
Az elektronikus számlát (e-számla) már a kiállítás
napján, azonnal továbbítjuk a számlafogadó címére. A papír alapú havi számlákat minden hónap első hetében
állítjuk ki, és postázzuk. Amennyiben az ezt követő 1 héten belül nem érkezik
meg az Ön által megjelölt számlaküldési címre, kérjük igényét jelezze
ügyfélszolgálatunkon.
Megváltozott
a nevem, mi a teendőm?
Kérjük, a módosításhoz küldje el új személyigazolványának másolatát az info@aidaco.hu címre vagy a dokumentumot egyszerűen töltse fel az Online ügyintézés menüpontban. A módosítást 1 munkanapon belül regisztráljuk rendszerünkben, a következő havi számlát már így állítjuk ki.
Megváltozott az állandó lakcímem, mi a teendőm?
Kérjük, a módosításhoz küldje el új lakcímkártyájának másolatát az info@aidaco.hu címre vagy egyszerűen töltse fel a dokumentumot az Online ügyintézés menüpontban. A módosítást 1 munkanapon belül regisztráljuk rendszerünkben, a következő havi számlát már így állítjuk ki.
Megváltozott
az értesítési címem, mi a teendőm?
Levelezési/Számlaküldési címét egyszerűen módosíthatja telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy az Online ügyintézés menüpontban. A módosítást 1 munkanapon belül regisztráljuk rendszerünkben, a következő hónapban kiállított számlát már az új címre postázzuk.
Kaptam
SMS/e-mail értesítést hogy tartozásom van, mi a
teendőm?
Kérjük,
mindenképpen vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot egyenlegének egyeztetése érdekében. Tartozásról értesítést kizárólag nyitott számla esetén
küldünk ügyfeleink részére!
Meddig
fizethetem be a számlámat?
A kiállított havi számla összegének a számlalevélen
feltüntetett fizetési határidőig kell beérkeznie az Aidaco bankszámlájára. A fizetési határidő a számla kiállításától számított 30. nap.
A jogszabályok
értelmében, az aktuális számlán feltüntetett fizetési határidő a számla
összegének a szolgáltató bankszámlájára történő beérkezésének időpontja.
Átutalás esetén 3-4 óra a tranzakció jóváírásának ideje, míg csekkes befizetés
esetén 3-4 munkanappal szükséges számolnia.