Számlázással kapcsolatos kérdések

Hogyan alakul a számlázási ciklus? Mikor történik a számlazárás?

Az első számlában a flottába lépés napjától a hónap utolsó napjáig, ezt követően minden hó első napjától a hónap utolsó napjáig tart a számlázási ciklus.

Számlazáráskor a rendszerünk lezárja az aktuális ciklus számlázását, 2-3 nap alatt elkészül a havi számla, amelyet elektronikus vagy postai úton küldünk ki.


Hogyan tudok elektronikus számlára (e-számla) váltani?

Az e-számlára történő regisztrációját honlapunk Online ügyintézés  menüpontjában vagy az info@aidaco.hu címen, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül kezdeményezheti a hívószám és a számlafogadó e-mail cím feltüntetésével. Elektronikus számlázás esetén banki átutalással vagy csoportos beszedési megbízással tudja a számláit fizetni.

Miért jó nekem, ha e-számlára váltok?

  • Egyes tarifacsomagok esetében további lebeszélhető perccel ajándékozzuk meg (Részletekért hívja Ügyfélszolgálatunkat!).
  • A számlák a kiállításuk után azonnal az Ön rendelkezésére állnak
  • Nem kell a postán a csekkel sorban állnia, a számlákat és az igazolószelvényeket őriznie.
  • Korábbi számláit könnyen visszakeresheti e-mail fiókjában.
  • Az elektronikus formában megjelenő számlák esetében nem csak a tárolás, a megőrzés, a visszakeresés lesz egyszerűbb, de a kevesebb papírfelhasználással környezetünket is óvjuk.

Mi az Aidaco Kft. bankszámlaszáma? Mire kell hivatkozni egyedi átutalás során?

  • Bankszámlaszám: 10700385-24358400-51100005
  • IBAN formátum: HU70-1070-0385-2435-8400-5110-0005

Kérjük,  banki átutalás indítása során a közlemény rovatban tüntesse fel a hívószámát és a kiegyenlítendő telefonszámla számlaszámát.


Mi a csoportos beszedési megbízás?

A havidíj befizetésének az a módja, amikor az Előfizető ad egy általános felhatalmazást a bankja részére, hogy a szolgáltató az Előfizető egyenlegéről havonta leemelheti a számlája végösszegét. Erről a felhatalmazásról mind a szolgáltató, mind a bank írásos dokumentummal rendelkezik. Ebben az esetben a szolgáltató a számla fizetési határidejének megfelelően automatikusan terheli az Ügyfél számláját. A számlalevelet minden esetben az Előfizető kapja meg.

Mi az előnye a csoportos beszedési megbízásnak a többi fizetési móddal szemben?

  • nem kell minden hónapban órákat sorban állnia a postán, hiszen a számlák levonása minden hónapban automatikusan megtörténik
  • limitösszeg megadásával kontrollálhatja a kifizetéseket
  • gyors, kényelmes, és számlái biztosan befizetésre kerülnek

Hogyan változtathatom fizetési módomat csoportos beszedésre?

Csoportos beszedési megbízás szolgáltatásunkhoz elengedhetetlenül szükséges, hogy bankfiókjának felhatalmazást adjon a megbízás teljesítésére.

A megbízáshoz szükséges adatok:

  • Jogosult: Aidaco Kft.
  • Jogosult azonosítója: A13171551T242
  • Jogosult számla száma: 10700385-24358400-51100005
  •  Fogyasztó azonosítója* : (a mobiltelefonszáma kötőjel és zárójel nélkül; pl.: 209243226)

Miután a bank elfogadta a megbízást, kérjük, hogy küldje el részünkre a bankszámlaszámát, a bankszámla tulajdonosának nevét és a hívószámot az info@aidaco.hu elektronikus címre. 

A visszajelzésünket követően a következő hónapban kiállított számla kiegyenlítését tudjuk csoportos díjbeszedésen keresztül teljesíteni, így amennyiben Ön még számlaleveléhez csekket kap, kérjük, hogy azt postai úton, vagy átutalással teljesítse.


Mikor történik meg a csoportos díjlehívás?

A csoportos megbízások díjlehívása a hónap közepén történik meg. 

Ha valamilyen okból sikertelen a beszedés (pl.: fedezethiány), akkor egyedi átutalással szükséges a  befizetést teljesíteni. Kérjük, banki átutalás indítása során a közlemény rovatban tüntesse fel a hívószámát és a kiegyenlítendő telefonszámla számlaszámát.


Nem találom az aktuális számlámat, mi a teendőm? 

Forduljon ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal akár telefonon vagy az Online ügyintézés menüpontban, ahol kollégáink kérésére újraküldik a kért számla elektronikus másolatát az e-mail címére.

Az elektronikus számlát (e-számla) már a kiállítás napján, azonnal továbbítjuk a számlafogadó címére. A papír alapú havi számlákat minden hónap első hetében állítjuk ki, és postázzuk. Amennyiben az ezt követő 1 héten belül nem érkezik meg az Ön által megjelölt számlaküldési címre, kérjük igényét jelezze ügyfélszolgálatunkon.


Megváltozott a nevem, mi a teendőm? 

Kérjük, a módosításhoz küldje el új személyigazolványának másolatát az info@aidaco.hu címre vagy a dokumentumot egyszerűen töltse fel az Online ügyintézés menüpontban. A módosítást 1 munkanapon belül regisztráljuk rendszerünkben, a következő havi számlát már így állítjuk ki. 


Megváltozott az állandó lakcímem, mi a teendőm?

Kérjük, a módosításhoz küldje el új lakcímkártyájának másolatát az info@aidaco.hu címre vagy egyszerűen töltse fel a dokumentumot az Online ügyintézés menüpontban. A módosítást 1 munkanapon belül regisztráljuk rendszerünkben, a következő havi számlát már így állítjuk ki.


Megváltozott az értesítési címem, mi a teendőm?

Levelezési/Számlaküldési címét egyszerűen módosíthatja telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy az Online ügyintézés menüpontban. A módosítást 1 munkanapon belül regisztráljuk rendszerünkben, a következő hónapban kiállított számlát már az új címre postázzuk.


Kaptam SMS/e-mail értesítést hogy tartozásom van, mi a teendőm?

Kérjük, mindenképpen vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot egyenlegének egyeztetése érdekében. Tartozásról értesítést kizárólag nyitott számla esetén küldünk ügyfeleink részére! 


Meddig fizethetem be a számlámat? 

A kiállított havi számla összegének a számlalevélen feltüntetett fizetési határidőig kell beérkeznie az Aidaco bankszámlájára. A fizetési határidő a számla kiállításától számított 30. nap.

A jogszabályok értelmében, az aktuális számlán feltüntetett fizetési határidő a számla összegének a szolgáltató bankszámlájára történő beérkezésének időpontja. Átutalás esetén 3-4 óra a tranzakció jóváírásának ideje, míg csekkes befizetés esetén 3-4 munkanappal szükséges számolnia.